Designhjälp för din blogg

Smileys på din blogg.

Kategori: Roligheter
Vill du ha smileysar i din blogg? Då har bloggdesign.nu tagit fram ett riktigt bra sätt att få det på!

1. Gå först in här.

2. Fyll nu i: plattform för din blogg (1), var du vill använda dina smilys (2), vilket smileypacket du vill ha (3) och sedan vilken färg du vill ha (4).





3. Kopiera hela koden som finns i rutan en bit ned.



4.
Klicka dig nu tillbaka till din blogg. Gå in på "Design" Och "Kodmallar".


5. Klista nu in koden du kopierade precis under <head>. Såhär alltså:




6. "Spara kodmall"

Kommentarer
Stella

21 Maj 2011 kl. 23:33

Hej! Jag valde paket 3 men jag vet inte hur jag ska kunna få in ett rött hjärta i mina inlägg. Vad är koden för de röda hjärtat?


janelle

04 Januari 2012 kl. 18:04

hej! man kan inte gå in på den där länken du har länkat. där du skrivit "1. gå först in HÄR."



snälla hjälp! :) vill verkligen ha paket 3 på min blogg.. ^^


VIKTORIA

04 April 2012 kl. 15:45

Tack så hemskt mycket ! Det funkade :)


Moa

08 April 2012 kl. 14:17

Tack jätte mycket för tipset! Ska bli grymt kul att börja använda smilys på bloggen.

Är det okej om jag länkar hit på min blogg?



:)


Mallan<3

25 Maj 2012 kl. 21:19

Hejsan, jag undrar hur man kan få smilisarna över en kommentar så kan man bara trycka på dom och sen skriva?;D


emma

19 Februari 2013 kl. 15:55

Den där sidan har gjort om nu, alltså själva koden och det funkar inte, så jag skrev av koden du har där uppe, alltså på bilden hoppas det va ok :) Dock funkar det inte nu heller..men tack ändå!! :)


levinolivia.blogg.se

22 Februari 2013 kl. 21:31

Hej, när jag klickar på förhandsgranska så är de smilys men sedan när jag sparar så är dom inte där...hur ska jag göra?


annie

03 Maj 2013 kl. 22:26

Ni fattar inte hur mycket ni har hjälpt mig att fixa mina bloggar?! MÅNGA KYSSAR


Elin

03 Juni 2013 kl. 21:59

har provat flera gånger nu å det funkar inte :( vet du varför? finns det nån annan sida man kan hämta smilisar som man kan ha till bloggen?


Elin

03 Juni 2013 kl. 21:59

har provat flera gånger nu å det funkar inte :( vet du varför? finns det nån annan sida man kan hämta smilisar som man kan ha till bloggen?


Anonym

26 Juni 2013 kl. 17:30

Funkar ju inte! D:


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign