Designhjälp för din blogg

Få hjälp med designen

Kategori: Allmänt
Nu kan du förutom att köpa en hel färdig design få hjälp med detaljer på din blogg.

Du kanske bara vill få hjälp med att skapa en dropdown meny? Ta bort något? Eller ändra någon/några detaljer på din nuvarande design?

Kontakta oss genom lämna en kommentar här på bloggen, uppge din e-post så blir du kontaktad där!

Kostnad? Ange det du vill ha hjälp med så får du ett pris av oss!


Prislista  
Mobilanpassad design 40kr
Ändra antalet inlägg på förstasidan  30kr
Lägga in horisontell meny 30kr
Designhjälp menyn 40kr
Designhjälp inläggen 40kr
Designhjälp kommentarerna 40kr

Kommentarer
linn.

07 September 2013 kl. 22:55

Hej har en fråga, vet inte om du kan svara på den men du kan ju alltid försöka? :)
Jag har haft min blogg sen december 2011, och om jag klickar in på bloggen, sedan i februari 2012 ex. så visas bara 10inlägg typ. Men om jag går in på min sida, i mitt arkiv visas de att jag har publicerat inlägg då men de visas inte om man går in i länken. Alltså alla inlägg som gjordes den månaden visas inte, men de visas i mitt arkiv. Vet du hur man fixar de om du förstår vad jag menar?


Matilda

08 September 2013 kl. 21:28

Laddade ner en gratis design idag av sannasrum.se, design nr 10. Ändrade header profilbild och skrev lite och länkar. Men inget annat, men ändå så är det något fel på länkarna vid menynerna. Blir ritkigt sur, vad är problmeet`? HAr kollat igennom nav a och inget ser fel ut coh allt är rätt. Vad kan ha hänt? Kram


matilda

08 September 2013 kl. 21:33

+ att länkarna är superfina på kategori sidan osv. :/ Men inte på startsidan..


Elin och Linnea

12 September 2013 kl. 11:32

Vi skulle behöva hjälp med bredare bilder och mindre marginaler samt annan design.
Tacksamt för snabbt svar!

Svar: Hej! Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Annika Stenbom

15 September 2013 kl. 18:16

hej! jag har en fråga, jag har ändrat min design på bloggen men när man trycker på länkarna under inläggen kommer man inte dit man ska? vad kan det bero på? ta en titt på min blogg så förstår du nog vad jag menar.

Svar: Man kommer visst dit man ska? Trycker man på kommentarer kommer man dit osv?
blogghjalparn.blogg.se


Tuss Rimfors

23 September 2013 kl. 14:38

Hej!
Jag behöver hjälp att flytta upp inläggen mot headern! Maila mig: [email protected]


Liza

24 September 2013 kl. 11:05

Hej!

Jag skulle bli så himla himla glad om du ville hjälpa mig med en sak! Jag har googlat i timmar men hittar ingen lösning! Det är säkert hur lätt som helst men förstår inte vad som är fel! Min header sitter bra på startsidan men när man klickar in sig på ett inlägg så ser headern jätte konstig ut! Vart ändrar jag headern inne på själva inläggen? Jag vill ju att dom ska se likadana ut både på inläggssidan och på startsidan :S


sara

26 September 2013 kl. 19:58

hur flyttar man upp menyn? den har hamnat längst ner på inläggssidan och där vill jag inte ha den...


Sofie

30 September 2013 kl. 13:14

Skulle vilja ha hjälp med flera saker, men ffa att lägga kategorierna i en annan ordning.
Mvh
Sofie

Svar: Har maialt dig!
blogghjalparn.blogg.se


loviza

06 Oktober 2013 kl. 19:50

Hej, jag är desperat efter hjälp, ingenting blir som jag vill och ingen kan hjälpa mig.
För det första vill inte menyraden sträcka sig ända ut i kanten, utan slutar mitt i. Sen är det vissa inlägg som jag skrivit för länge sen som hamnat för mycket åt höger. Jag tror att det är kategori-kodmallen som krånglar, men fattar verkligen inte vad jag ska göra.

Tack på förhand!


elvira

23 Oktober 2013 kl. 11:15

Jag får inte till en smalare text i rubriken både över inlägg och rubrikerna i menyn. har försökt ändra "font-weight" men det funkar inte! Tacksam för svar!!


Sannah Nilsson

23 Oktober 2013 kl. 21:45

Hej, jag behöver också hjälp med en sak, jag har en dropdown meny med kategorier och grejer, men om man klickar på en kategori så går det inte att bläddra ner? har googlat så jag tror jag svimmar, snälla maila mig!! [email protected]


frida

28 Oktober 2013 kl. 09:45

skulle behövla hjälp med lite smådetaljer i menyn kostnad på detta? maila mig!:)


Lisa

28 Oktober 2013 kl. 21:57

Hej!
Har precis fixat min design på bloggen, suttit och försökt fixa till så mycket som möjligt själv. Men har försökt i timmar nu att få inläggen(bilderna) större. Fixat med wrapper och content, ändrat storlek på bilderna och allting men kan ej få dem större en så(se blogg, inlägget där det står "test". Däremot youtubevideon kan jag ändra hur stor jag vill.

Kan det ha något med "om mig" funktionen jag lagt i vänstra hörnet kanske?

Jättetacksam för hjälp!

Mvh Lisa :)


lina

30 Oktober 2013 kl. 19:06

HEJHEJHEJ
snällasnälla gör ett inlägg om hur man får en horisontell dropdown meny. Min går itne att få liggandes
hur gör man!??!?!

Svar: Det finns redan, se under "menyer"
blogghjalparn.blogg.se


Ellen

01 November 2013 kl. 10:52

Jag skulle bli jätte glad om ni/ du kunde göra en header till mig... Tacksam för svaar maila mig då.


sonny

03 November 2013 kl. 12:31

Hej jag undrar bara hur jag ska göra för att få mer än 3 inlägg på en sida , jag har försökt göra så som du gjorde och visade men det händer inget . Hur ska jag göra , Mejla mig gärna


Olivia

07 November 2013 kl. 23:45

Jag har precis fixat min design. Men när jag gör inlägg märker jag att bredden på bloggen blir perfekt på de senaste inlägget medans dem andra inläggen jag gjort tidigae blir jätte utdragna.


Anonym

11 November 2013 kl. 13:49

Hej, Jag ändrade min header men texten som står på headern ( mitt bloggnamn ) är för mycket åt vänter och vill ha den mer åt mitten. Hur ändrar jag det ? maila [email protected]


Amanda

04 December 2013 kl. 14:43

Hej! Jag vil bara ha hjälp med att sätta in en header som jag gjort? mejla gärna mig [email protected]


Amanda

04 December 2013 kl. 14:45

Hej! Jag vil bara ha hjälp med att sätta in en header som jag gjort? mejla gärna mig [email protected]


Lisa

05 December 2013 kl. 20:15

Hej! Jag hade egentligen bara tänkt fråga en sak. Jag har fixat ganska mycket med min header på sistone. Jag har haft bildspel osv. och helt plötsligt så gick det inte längre att klicka in på Länkarna i menyn. Det kommer bara upp en header då, och ingen inläggssida eller någonting. Tror du/ni att Du/ni vet vad jag kan ha gjort? Det har varit såhär ett tag nu och jag har helt enkelt tappat suget att leta igenom fel i hela stilmallen och kodmallen om och om igen utan att veta vad jag ska ändra på. Om ni inte rikitgt förstår vad jag menade felet var så kan ni gå in och kolla. Klicka på någon av kategorierna i menyn så ser ni. Tacksam för hjälp :)


Nanna

22 December 2013 kl. 21:02

Hej!
Jag har precis gjort min blogg, ska nämligen åka till Australien nu i Januari och tanken är att det ska bli en reseblogg där släkt och vänner kan följa. Förstår dock ingenting med Design. Skulle vilja ha hjälp med det mesta.
Tack på förhand & God jul


ellen winberg

27 December 2013 kl. 17:35

hej! skulle vilja köpa en design utav er. kan ni kontakta mig på min email vore det toppen :) [email protected]


Emma

29 December 2013 kl. 21:32

Hej. Egentligen har den här kommentaren inget med det här inlägget att göra, men jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med en design? :) vore super snällt. det gick inte att kommentera på den kategorien. / Mvh Emma


Amanda

01 Januari 2014 kl. 20:32

Hej! Vart byter jag storlek på texten som är i sidomenyn under kategori, arkiv och inläggssidan i kodmallen?


Hanna

07 Januari 2014 kl. 15:33

HEJHEJ! Jag skulle gärna vilja ha hjälp med en hel bloggdesign! :) Vad skulle det kosta och hur lång tid skulle det ta? Kontakta mig på min mail!

:D / Hanna

Svar: Har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Helena

09 Januari 2014 kl. 11:14

Hej!
Jag undrar om du kan skriva ett inlägg om hur man lägger in relaterade inlägg på sin blogg? Jag har försökt flertalet gånger med den beskrivning jag hittat på Designa Din Blogg men inte lyckats. Alternativt: Hur mycket vill ni ha för att fixa det på min blogg?

Bästa hälsningar
Helena


Hjälp

13 Januari 2014 kl. 22:50

Hej

Jag har skapat en blogg med temat Blocks. Jag skriver inlägg och taggar dem med t.ex. allmänt och intervjuer. När man sen klickar på Kategorier/intervjuer vill jag att "senaste inläggen" som är taggade med intervjuer ska komma upp i högra menyn. Hur göra?

Hittills har jag bara lyckats kopiera in koden för "senaste inläggen" från startsidan. Men då blir det ju samtliga kategoriers senaste inlägg.

MVH


Angelica

18 Januari 2014 kl. 17:53

Behöver väldigt gärna hjälp med min blogg... Har många frågor om det!

/Med vänlig hälsning Angelica


Linnea

21 Januari 2014 kl. 15:21

Hej!

Jag har gjort min design själv och haft den på andra bloggar tidigare och nu valde jag att ha den på just den jag länkat nu. Jag bara kopierar och klistrar in. Nu är det så här att mina "Kategorier" som ligger i menyn i höger sida inte fungerar. Dom har fungerat innan och det är inget jag har ändrat någongång. När man klickar på dom, orginalen kan man säga så kommer man bara in på en tom sida men trackback. Jag har ju lagt in inlägg i katergorierna så där ska finnas inlägg. Jag vet inte vad som har gått fel. Jag har kollat alla mallar men ser inget fel..

Tsck på förhand!
/ Linnea


afra

25 Januari 2014 kl. 23:53

Jag kan inte få headern att bli större och passa in precis under menyn samt inläggssidan...hjäälp
maila- [email protected]


Anonym

02 Februari 2014 kl. 21:00

Hej, jag vill starta en ny blogg men behöver lite designhjälp. Jag vill ha samma header, bara ändra texterna (vad det ska stå + textfärg) samt bilderna.


Louii

07 Februari 2014 kl. 10:30

Hej
Jag ska starta upp min blogg "på nytt" i helgen och skulle hemskt gärna vilja ha hjälp med lite små ändringar som jag inte lyckas lösa själv. Finns det plats för det hos er? :)

MVH
Louise


ELLINOR

12 Februari 2014 kl. 13:06

HEJ!! Jag vill jättegärna ha hjälp med min design. Har förstört min gamka jag hade totalt och nu förstår jag inte nya designen.

Jag har suttit hela morgonen och förberett och gjort "mallar" på hur jag vill ha det. Skulle bli så glad om du tog dig tid att hjälpa mig!

Mvh Ellinor


ELLINOR

12 Februari 2014 kl. 13:36

HEJ!! Jag vill jättegärna ha hjälp med min design. Har förstört min gamka jag hade totalt och nu förstår jag inte nya designen.

Jag har suttit hela morgonen och förberett och gjort "mallar" på hur jag vill ha det. Skulle bli så glad om du tog dig tid att hjälpa mig!

Mvh Ellinor

Svar: Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Nina

17 Februari 2014 kl. 12:46

Hej!
Skulle vilja ha hjälp med några saker till bloggen. Hör gärna av er via mail.

Med vänlig hälsning
Nina

Svar: Har kontaktat dig
blogghjalparn.blogg.se


elvira

23 Februari 2014 kl. 18:34

Hej! Jag har en fråga. I menyn så står inläggsrubrikerna radat efter varandra. Jag undrar om det går att få dem att stå bredvid varandra, som en flytande text?:)

Svar: Se http://blogghjalparn.blogg.se/2014/february/fa-lankarna-i-menyn-bredvid-varandra-inte-under-varandra-2.html
blogghjalparn.blogg.se


Jasmine Sjöberg Sidibe

25 Februari 2014 kl. 23:04

Hejsan! Skulle behöva få hjälp med min bloggdesign, vart kan jag hitta er email?


fardus

01 Mars 2014 kl. 13:55

Hejsan! Först vill jag bara tacka att du tar din tid och hjälper oss alla. Verkligen tacksam!
Det jag behöver hjälp med är den nya blogg designen, fattar inget! Råkade ta bort min nya design och nu med alla nya förstår jag inget. Skulle vilja ha hjälp om vad det betyder, hur jag kan ändra inläggen från höger till vänster osv. Mejla mig gärna!


camilla

04 Mars 2014 kl. 17:04

Hej! Jag är i stort behov av hjälp! Har precis startat min blogg och vill ha hjälp med detaljer... framför allt vill jag ha hjälp med att lägga in ikoner (har redan hittat fina som jag vill använda) som är länkar till min mail, instagram, linkdin, fb mm. snälla vill du hjälpa mig? :) jag har lagt ner massor av timmar pga detta, och lyckas verkligen inte helt enkelt. tack på förhand!


Emilia Trennsby

09 Mars 2014 kl. 13:10

Jag behöver verkligen hjälp... Jag laddade ner en design från sannasrum.se och bytte bakgrund , header och lite annat gott i designen men helt plötsligt så syns det bara 3 inlägg på första sidan och jag har inte en aning om hur man ska kunna ändra på det. Läget är just nu ganska akut eftersom det finns inte heller någon knapp längst ner på sidan om hur man kommer till sida 2 osv. Snälla hjälp mig !


Nikaia

10 Mars 2014 kl. 13:29

Hej!
Ta en titt på min blogg och se ifall ni skulle kunna fixa en meny även på sidan men behålla drop down menyn? Mejla mig. :)

Mvh Nike


linda

10 Mars 2014 kl. 15:57

Skulle behöva hjälp med att ta bort menyn helt som jag knappt själv hittar nu och lägga in kategorier under headern istället!


Hasse Wester

20 Mars 2014 kl. 15:00

Hej! Vilken perfekt service! Jo jag tänkte höra vad det skulle kosta att lägga in en webbannons (banner) som är länkad till en hemsida? Det är en bild på en bok som jag skrivit och man ska alltså komma till webbbitiken. Om du ser min blogg så vill jag att den ska ligga under den runda loggan med Engsholms slott.
Vänlig hälsning Hasse Wester

Svar: Jag har kontaktat dig via e-post!
blogghjalparn.blogg.se


Elin (Fotoblogg)

22 Mars 2014 kl. 20:13

Hejsan, jag undrar om någon vet hur man gör detta http://linafoto.se/ med kategorier, länkar, arkiv? Att man har en länk någonstans och kan klicka där för att komma längst ner på bloggen och där är "Menyn" Skulle vara jätte tacksam om någon visste!!! :)))


Annie

07 April 2014 kl. 22:46

Hej! Jag har precis startat upp en blogg! Kan inget om bloggdesign, kod- eller stilmallar. Jag behöver hjälp med en enklare design, jag har redan en färdig header. Om du går in och kollar på bloggen nu så ser du ungefär hur jag vill ha det..Behöver hjälp med småändringar så att bloggen blir mer "kompakt" och inte så spretig.. Vill du hjälpa mig? Hör gärna av dig! :)

//Annie


Alicia

08 April 2014 kl. 11:39

Hej, jag har laddat ner en design från gratisbloggdesign.designadinblogg.se men när jag ska ändra header och bakgrund så gör jag som vanligt men det ändras inte ändå! Jag vet flera personer som har denna designen och som kan lägga in header, mm. Varför funkar det inte för mig?

Alicia


Josefine

19 April 2014 kl. 18:50

Hej! Tack för en fantastiskt hjälpsam blogg :)
Jag har lite problem med min drop down-meny som jag hoppas att du kanske kan hjälpa mig att få bukt med.
Det är nämligen så att jag vill ha uppercase-kommando på själva innehållet i rubrikerna, dvs. att om jag håller över arkiv så vill jag att månaderna också ska visas som versaler.

Tacksam för svar :)


Emma

29 April 2014 kl. 19:16

Hej!

Har inte riktigt orkat ta tag i min design då jag för ett tag sedan upptäckte att hälften av designen inte följer med när man klickar i arkivet eller på specifikt inlägg. Så här ser det ut istället (http://hejaemmas.blogg.se/2014/april/thats-it-jag-ger-upp-pt2.html#comment) för det vanliga. Kan du fixa det? Vill bara att det ska se ut som framsidan. Tacksam för snabbt svar!

/Emma


Emma Strandberg

17 Juni 2014 kl. 12:20

Hej!
Jag har en vit kant till vänster om bilden i content som inte försvinner hur mycket jag än trixar i koderna. Content är 800px och bilderna med, så förstår inte varför det blir så då jag inte har satt någon padding..
Besök bloggen så förstår ni vad jag menar.
Tacksam för snabbt svar!

Mvh
Emma


josefine

25 Juni 2014 kl. 03:15

hej, jag skulle värkligen behöva hjälp med min design. Jag har försökt och få en och samma design nu i ett halv år men vet ej hur och vad man ska göra då det kommer till stil/kodmallar osv. Skulle vilja ha inläggen och bilderna bredare, större bild till menyn,en finare header. SNÄLLA hjälp mig nån!


Antonella

30 Juni 2014 kl. 13:27

Hej! Jag skulle behöva hjälp med att "rutan" som inläggen skrivs i, flyttas till höger, alltså så att den vänstra kanten går jämnt med hederns kant.
Dessutom skulle jag vilja göra "rutan" lite bredare. Så att mina bilder blir bredare i inläggen. Haha, alltså att hela inlägget ska bli bredare helt enkelt!

Kan förklara bättre på mail! Tacksam för svar.


Gilla

30 Juli 2014 kl. 17:50

Hej,
Jag vill ha hjälp att designa vissa saker på min blogg, kan ni kontakta mig för en spec och pris?
MVH Gilla


Inès

08 Augusti 2014 kl. 22:24

Hej! Jag heter Inès och skulle verkligen behöva hjälp med min design! Maila mig om du/ni kan!


Gunilla Östberg

12 Augusti 2014 kl. 12:14

Hej, jag behöver hjälp med att fixa till min blogg med lite olika saker. T ex sociala widgets och lite annat. Kan ni hjälpa mig med sådana saker? Jag kan speca mer i ett mail om ni först svarar mig. Tacksam för snabbt svar!
Hälsningar Gunilla


Saara - 22 Med syndromet Klippel Trenaunay

22 Augusti 2014 kl. 01:17

Hej!
Jag har lite problem med mitt arkiv med min blogg. Det börjar bli så förbaskat långt.
Jag undrar om jag kan få hjälp att korta ner arkivet genom att visa år typ?
Jag har lite bilder jag kan bifoga i mail, som jag lånat från andra bloggar, om ni kontaktar mig.
Är väldigt tacksam för svar! Givetvis betalar jag för hjälpen isåfall.

Hälsningar Saara


tess

25 Augusti 2014 kl. 09:30

behöver hjälp med menydesign!


tess

25 Augusti 2014 kl. 09:30

behöver hjälp med menydesign!


Saara - 22 Med syndromet Klippel Trenaunay

26 Augusti 2014 kl. 01:25

Hej!
Jag har en grej jag vill fixa i mitt arkiv. Mitt arkiv är så fruktansvärt långt. Det gör ju att menyn blir längre, ju mer jag bloggar. Vilket jag inte tycker är fint.
Skulle vilja fixa arkivet på annat vis. Jag har lite bildstumpar som förslag, från olika bloggares arkiv jag gärna bifogar i mail om ni kontaktar mig.
Jag skulle bli så glad om detta kunde åtgärdas! Givetvis betalar jag för hjälpen

Hälsningar Saara


Melanie

03 September 2014 kl. 14:33

När man kommer in på min bloggs startsida så ligger Content-delen inte i en direkt linje under headern, utan några centimeter åt höger. Däremot, när jag går in på ett specifikt inlägg, eller en kategori, så ligger inläggen direkt under headern.

För att försöka åtgärda detta så ändrade jag #Content’s left: till -40px, vilket fungerade, då hamnade Content direkt under headern på startsidan. Men då hade det ändrats på de andra sidorna också; så att inläggen hamnade utanför wrappern. Jag vill att inläggen (Content) ska ligga perfekt till, för jag stör mig sjukt mycket på att den ligger fel, men har ingen aning om vad jag ska göra för att den ska ligga bra ÖVERALLT.

Ändrade position från relative till absolute samt ändrade left från 0px till 533px. Detta gjorde att Content förändrades beroende på hur stor webbläsarrutan var.

Ändrade position från relative till absolute samt tog bort left helt. Det gjorde ingen skillnad alls.

Hade kvar position som relative, lade till left: 0px; samt top: 0px; och ändrade margin till -40px;. Detta gjorde att startsidan blev bra men i inläggsidan hamnade Content utanför.

Om jag ändrar width: till 578px; samt den sista av fyra i margin till -40px; så blir startsidan perfekt i både storlek och plats, men inläggssidans Content hamnar 40 pixel utanför sin plats.


Alma

16 September 2014 kl. 16:48

Hej. Jag har problemet att jag inte kan visa mer än 3 inlägg. Så det skulle jag hemskt gärna få hjälp med!


Anna Munkhammar

18 September 2014 kl. 14:19

Hej

Jag har pro på blogg.se men ändå buggar temat "Magazine" som jag valt. På vissa datorer när man kollar på sidan blir headern "inzoomad". tex. i explorer på min dator på jobbet är headern jätteinzoomad så att delar av logon beskärs bort. Dessutom kan även kategorierna, länkarna och kommentarerna mellan rubriken och inlägget förstoras så att bara halva texten syns.

Utöver detta har jag i högra kolumnen beskrivningen av mig och där blir det fula radbrytningar beroende på i vilken dator man tittar. Jag skulle önska att mitt namn kom under bilden och inte upphackat bredvid den. Fick jag önska skulle bilden vara lika stor som kolumnen.

Är detta något som du skulle kunna ordna åt mig och vad skulle det i så fall kosta?


Mattias Hjörnhede

25 September 2014 kl. 13:53

Hej,Lite olika saker jag skulle vilja ha hjälp med te.x bakgrund m.m.
Maila mig så kan jag berätta mer.
Tacksam för snabbt svar!
//Mattias


mattias hjörnhede

27 September 2014 kl. 10:07

Hej!
Skulle vilja ha hjälp med att ändra bakrung, fixa mer sidor på bloggen m.m.
maila mig så kan jag berätta mer.
tacksam för svar
mvh mattias


Louise

28 September 2014 kl. 00:18

Hej!
Jag skulle behöva ha hjälp att ändra antalet inlägg per sida på framsidan!
Vet inte vad som har hänt för nu syns bara 3stycken och så har det aldrig varit förut och försökt fixa det men går inte så tacksam för hjälp!


Matilda

03 Oktober 2014 kl. 06:47

Hej! Nu har jag ett problem som jag vill lösa men ej lyckas med själv. Jag använder ett av blogg.se's pro teman och jag skulle önska en större header. Gärna en som täcker hela eller i allafall nästan hela skärmen. Alltså denna design har en förinställd storlek som headern ska vara på och jag hittar inget ställe i koderna man kan ändra det. Lägger jag in en separad bild i kodmallen så blir inte den mobilanpassad vilket resten av designen är.

Alltså vill jag ha hjälp med koder som gör att jag kan lägga in en så stor header som jag önskar och att den ska mobilanpassas med resten av designen. Hör av er med pris osv om det är möjligt att fixa :)
// Matilda


Hanna Lönnqvist

08 Oktober 2014 kl. 10:32

Hej!
Jag behöver hjälp med en del saker som säkert syns på min blogg.
Till exempel så hamnar min "profilbild"för långt åt höger och allting skulle behövas flyttas ut någon centimeter men hittar inte vart jag gör det i html-koderna.
Mvh
Hanna


Nadia Katib

09 Oktober 2014 kl. 19:27

Hej! Jag vet inte om detta är något du gör men kan inte skada att fråga, har en nuvarande design som jag vill behålla, men finns lite småfel:

- När jag förstorar/förminskar sidan i webbläsaren följer inte bilderna i bloggen med utan endast texten och detta ser konstigt ut.

- Designen är inte mobilanpassad och ser konstig ut på smartphone/surfplatta

Är det något du skulle kunna fixa, om ja, hur mycket skulle det gå på ungefär? Tack på förhand! :)


Matilda - På fyra hovar

15 Oktober 2014 kl. 11:27

Hej! Jag skulle behöva hjälp att lägga in en horisontell meny på bloggen. Har testat på alla möjliga sätt efter alla olika guider jag hittat, men det fungerar ändå inte. Det jag vill fixa till är även att arkivet och kategorierna istället finns i den horisontella menyn. Hör gärna av er för mer info och prisförslag :)
Mvh Matilda


Linnéa Boström

26 Oktober 2014 kl. 21:34

Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med så att jag får en horisontell meny och bara en sån!


Kamelmor

12 November 2014 kl. 15:34

Hej!

behöver hjälp att få en vettig färg och bakgrund på mina svar på kommentarerna. De är nu svarta och helt oläsliga!


elin

15 November 2014 kl. 09:37

HEJ! jag skulle verkligen behöva hjälp! När jag klickar på en kategori så kommer jag typ till min startsida och när jag trycker på något av mitt arkiv kommer det ingen " äldre inlägg" eller "nyare inlägg" snälla hjälp!


Kajsa

07 December 2014 kl. 14:20

Hej!
Jag har ett problem med mitt arkiv. När jag går in på min blogg så ser allt okej ut. Men om jag vill t.ex. läsa arkivet från maj kommer det inte upp utan första sidan kommer upp igen. Vet inte vad jag ska göra :(
Hälsningar Kajsa


Kajsa Ailm

28 Januari 2015 kl. 01:10

Hej!
Jag hade behövt hjälp med min infinite scroll då den aldrig fungerar när jag lägger in den, antingen ser inläggen efter det tredje konstiga ut eller så händer inget alls. Hade även behövt lite hjälp med att dela upp mina inlägg i boxar. Skulle uppskatta om ni mejlar mig! tack på förhand.
MVH Kajsa


Kajsa Ailm

28 Januari 2015 kl. 01:11

Hej!
Jag hade behövt hjälp med min infinite scroll då den aldrig fungerar när jag lägger in den, antingen ser inläggen efter det tredje konstiga ut eller så händer inget alls. Hade även behövt lite hjälp med att dela upp mina inlägg i boxar. Skulle uppskatta om ni mejlar mig! tack på förhand.
MVH Kajsa


Julia

23 Mars 2015 kl. 09:41

Hej,
Vet inte vad som blivit fel men datumet ovanför inläggen har hoppat långt åt vänster. Har försökt fixa det med det går inte..märkte nu också att mina kategorier inte verkar fungera, vill gärna ha hjälp med det också :)


ida

07 April 2015 kl. 19:07

Hej! Behöver hjälp med att få årsuppdelat arkiv, menyn blir bara längre och längre pga alla inlägg. Har försökt att ändra själv men det funkar inte, får det bara i en lista ändå.

Hör gärna av er för mer info.


Janne

08 April 2015 kl. 13:55

Hej.
Jag behöver en tredje kolumn till höger om de båda nuvarande för reklamplatser.
Kan ni fixa det för mig? Jag har en favoritblogg och skulle gärna vilja ha min likadan. Men vi börjar med denna fråga.


Ida

12 Augusti 2015 kl. 22:43

Hej! Är i desperat behov av hjälp!! Råkade göra något i kodmallen som nu gör att när jag trycker på något av mina senaste inlägg så kommer jag bara till startsidan och inte alls det inlägget jag tryckte på.

Jag undrar såklart om du kan kolla på detta och hjälpa mig, är beredd att betala ett pris.

Mvh
Ida


Carro

09 Februari 2016 kl. 16:41

Hej!
Nu behöver jag verkligen hjälp! Har fått till det mesta av designen själv och det har fungerat relativt bra, men det är några grejer jag inte lyckas med... Bl.a. årsuppdela arkivet och fixa till texten i inläggen, något som inte vill fungera efter att jag delade upp inläggen i boxar.
tacksam för hjälp!

mvh Carro


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign