Designhjälp för din blogg

Beställ din egen bloggdesign

Kategori: Allmänt
Du kan nu beställa en helt egen design till din blogg från oss där du själv bestämmer hur den ska se ut.

Hur: Du kontaktar oss genom att lämna en kommentera till det här inlägget. Skriv ungefär hur du hade tänkt dig.
Skriv även med din e-post så kontakta vi dig där.

E-post: blogghjalparn.[email protected]

Sedan får du berätta mer om hur du vill att bloggen ska se ut. Därefter börjar vi med designen. Du kommer att kunna se designen hela tiden medans vi gör den så att du kan säga till om något behövs ändras!

Kostnad: Det kommer att kosta 120 kronor. Du betalar 60 kronor innan vi börjar och sedan 60 kronor när designen är klar och finns på eran blogg.

OBS: Vi gör ej headers som innebär fotocollage eller photoshop arbete.

Klicka här för att se designer som vi gjort och vad du kan förvänta dig!


Kommentarer
Caroline

12 Augusti 2011 kl. 11:48

Intresserad av en bloggdesign. Maila mig! mvh


Sara ♥

14 Augusti 2011 kl. 01:56

Heeej!

Vill bara tacka stort, jag har fått JÄTTE mkt hjälp av den här bloggen till min blogg kika gärna in o kommentera vad du tycker :D



Men vet du hur an får en egen pil till bloggen? Skulle jätte gärna vilja ha det men jag vet inte hur man gör men hoppas att du vet!<3

Kramar<3


F

27 Augusti 2011 kl. 20:34

Jag skulle väldigt gärna ha hjälp med design, vet redan hur jag vill att den skall se ut så kontakta mig asap! :)


Cinny

12 September 2011 kl. 18:34

Hej! Är också intresserad av en design!


Pernilla

26 September 2011 kl. 21:43

Hej! Jag är i akut behov av en design till en blogg som handlar om rally, bilder finns till header osv.


Zarah

25 Oktober 2011 kl. 15:38

Hej! Kan man fortfarande beställa en bloggdesign av dig? Isf skulle jag vilja ha lite hjälp :)


Jessica

05 November 2011 kl. 14:50

Hej, skulle vilja ha hjälp med en design, hur lång tid tar det?


elfina

18 November 2011 kl. 23:05

kan ni det där med att skaffa egen domän, bytet och kopplandet till blogg.se ?


Antonija Ereiz

27 November 2011 kl. 19:57

Jag är intresserad.


supra footwear

30 November 2011 kl. 07:57

Wow! Great info.Thank you for bringing the article into focus on your site.


Oliwia

02 December 2011 kl. 11:06

Hej vi skulle jätte gärna vilja ha hjälp av dig att fixa ordning vår företagsblogg.

Tack!!


Felicia

06 December 2011 kl. 13:20

Hejsan!

Jag är väldigt gärna intresserad av en bloggdesign!

Jag är i stort behov av en så skulle uppskatta ifall ni kontaktade mig så fort som möjligt :)

/ MVH Felicia


emelie

09 December 2011 kl. 12:18

Hej!!



Jag ska åka som au pair om ca 2,5 månader och är i stort behov av en rolig och spännande ny design och skulle gärna vilja att ni hjälpte mig! :)



Tacksam för svar ganska snart! :)

/Emelie


Jasmine

26 December 2011 kl. 14:25

hej, skulle gärna vilja beställa en blogg av dig :)



// Jasmine


ingrid

28 December 2011 kl. 15:44

Hejhej! Vill gärna köpa en design:)


beatrice

29 December 2011 kl. 22:35

hej skulle verkligen behöva hjälp och är jätte intresserad av att köpa design


Nikoline Fredskov

07 Januari 2012 kl. 20:47

Jag behöver hjälp! :) jag vill gärna ha i stil med http://thinoholic.devote.se



Hör av dig så gott du kan:)


buy cartier

17 Januari 2012 kl. 03:26

nader och är i stort behov av en rolig och spännande ny design och skulle gärna vilja att ni hjälpte mig!


ANNIE

09 Februari 2012 kl. 00:56

HALLOJ! Jag har stökat till det rejält bland mina koder. Jag skulle behöva något snille som städade upp det och fixade till designen som det var tänkt. Jag är nästan färdig men börjar bli galen. Tror det går rätt fort för någon som förstår vad den håller på med och inte någon kotte som mej som klistrar, klipper och chansar hej vilt. Jag vet hur jag vill ha det och vad jag behöver hjälp med. Hör gärna av er så fort ni kan! Typ nu :D



MVH bloggsabbarn


Marie-Louise

27 Februari 2012 kl. 02:51

Hej hej!



Jag har använt mig av en gratisdesign som jag gärna vill behålla.

Det är samma koder till bägge kodmallarna för kategori- och arkivsidan, varav den ena förhoppningsvis är korrekt och den andra alltså obefintlig?

Det går heller inte att lämna kommentarer.

Mallen jag har använt mig av fanns registrerad genom en norsk blogg.. Vilket kanske bidrar till kaoset?



Är mycket tacksam för all hjälp!



Allt gott!

Marie-Louise (http://hararjagpa.blogg.se)



Design: http://designavjulie.blogg.no/


Felicia

19 Mars 2012 kl. 00:35

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)


Sofie Persson

28 Mars 2012 kl. 21:02

Skulle gärna vilja ha en snygg design på min blogg!



Sofie


Thessan

30 Mars 2012 kl. 22:02

hEJ HEJ, JAG ÄR RIKTIGT INTRESSERAD AV EN NY DESIGN.. BETALAR LITE EXTRA FÖR VILL HA EN DESIGN ASAP :)


Angelique Gustafsson

11 April 2012 kl. 09:24

Hejsan! Kan man fortfarande beställa en design?

Eller få hjälp med att fixa sin design man har nu?


TONYS FOTO .U.F.O.B.

29 Juli 2012 kl. 15:57

Hejsan :) jag vill gärna beställa en design av er :)

Svar: Hej! Jo det beror på hur du hade tänkt dig?? :) o jag gör tyvärr ingen header men jag kan såklart lägga in en om du skickar!
blogghjalparn.blogg.se


Jennifer [-photography]

17 Augusti 2012 kl. 17:44

Hej jag skulle gärna vilja ha hjälp med designen, har header och sånt basic men behöver hjälp med att göra bloggen "bredare" och ändra text på rubrik,osvosv!
kraaaaam!


Victorias Jul

20 Oktober 2012 kl. 17:33

Jag är intresserad av en ny design


lis

21 Januari 2013 kl. 14:54

Hej jag skulle vilja ha hjälp med endast menyn!
Hoppas ni kan hjälpa mig. Mejla mig!


Cornelia

01 April 2013 kl. 14:36

Är intresserad! Kontakta mig gärna :)


Ebba

15 April 2013 kl. 21:51

Hejsan! Jag och min kompis ska flytta till Sydney i Augusti och är i stort behov av att få hjälp att fixa våran blogg. Skulle uppskatta din hjälp oerhört! Kontakta mig gärna på min mail! :)


karro

21 Maj 2013 kl. 03:12

Intresserad av en bloggdesign, hör av er så snabbt som möjligt :)


Sophie

25 Maj 2013 kl. 09:14

Hej! Undrar om ni kan hjälpa mig att göra en design till min blogg? Tänkte starta en ny blogg som en nystart och kan inget om hur man designar en blogg så det blir personligt! Jag är ganska spartansk när det kommer till utseendet, hoppas ni vill hjälpa mig!
Min mejl är [email protected]


Sophie

25 Maj 2013 kl. 09:14

Hej! Undrar om ni kan hjälpa mig att göra en design till min blogg? Tänkte starta en ny blogg som en nystart och kan inget om hur man designar en blogg så det blir personligt! Jag är ganska spartansk när det kommer till utseendet, hoppas ni vill hjälpa mig!
Min mejl är [email protected]


Linnéa

31 Maj 2013 kl. 11:54

Hej, jag tänkte börja om från början på min gamla blogg men får verkligen inte till designen som jag vill ha den.
Vill att den skall likna studded hearts blogg, men får inte menyn att funka oså. Skulle du ha möjlighet att hjälpa mig?


Lisa

27 Juni 2013 kl. 19:31

Hej!

Jag är intresserad av att köpa en bloggdesign av er, något ni skulle ha tid med? Tack!

Svar: Hej! Är du fortfarande intresserad? :)
blogghjalparn.blogg.se


Natalie Hållstrand

11 Augusti 2013 kl. 22:30

Hej! Är väldigt intresserad av att köpa en bloggdesign, med omnejd. är det något som går att fixa?

Mvh Natalie Hållstrand

Svar: Ja det är det! Jag mailar dig
blogghjalparn.blogg.se


Felicia

15 Augusti 2013 kl. 16:28

Hej,

Kontakta gärna mig ang. ny design!

Tack.

Mvh

Svar: Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Anette

19 Augusti 2013 kl. 13:58

Hej!

Jag skulle vilja ha hjälp med att ändra i min befintliga blogg. Byta lite bilder och ändra storlek på texten i bloggen. Går det att fixa tror du?

Mvh Anette

Svar: Ja absolute! Mailar dig!
blogghjalparn.blogg.se


Jessica

14 September 2013 kl. 01:56

Jag vill gärna ha hjälp med design :)

Svar: Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Camilla

15 September 2013 kl. 13:02

Hej är nu bloggare och skulle behöva hjälp och fixa till det. Så där så den funkar och ser ut som jag vill. Kan ni hjälpa till??//C

Svar: Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Cecilia Andersson

28 Januari 2014 kl. 20:45

Hej!

Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med min bloggdesign?
///C


Frida

10 Februari 2014 kl. 16:22

Jag skulle vilja beställa en egen bloggdesign av er, snälla kontakta mig på : [email protected]


Svar: Har mailat!
blogghjalparn.blogg.se


Emma

14 Februari 2014 kl. 14:53

Hej! Är i akut behov av en design :) Har i princip klart för mig hur jag vill att den ska vara :D

Svar: Har mailat!
blogghjalparn.blogg.se


Frida igen!

16 Februari 2014 kl. 17:35

Hej igen! Vad konstigt att det inte går att skicka pröva [email protected] istället. Jag har en klar bild hur jag vill ha min design och så :)


Henrietta

23 Februari 2014 kl. 17:37

Hej! Behöver designhjälp, håller ni fortfarande på med det? Behöver verkligen hjälp så snälla =)))


Jenny

03 Mars 2014 kl. 15:53

Jag är intresserad av en bloggdesign!

Svar: Har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Sophie

07 Mars 2014 kl. 09:14

Hej!
Jag skulle gärna vilja ha hjälp. så snart som de går :)
[email protected]


Sara

19 Mars 2014 kl. 21:47

Hej.
Jag ska starta en blogg men är absolut inte lagd åt det hållet (data, teknik) har skapat en sida på blogspot.com
( [email protected])
Jag behöver Akut hjälp. Att lägga upp hela bloggen,
Kan ni hjälpa?
Mvh sara


Sara

23 Mars 2014 kl. 19:45

Hej!
Jag vill ha hjälp med att designa min blogg och få den lite snyggare!

Mvh Sara


Kashma

24 Mars 2014 kl. 16:28

Hej! Jag skulle vilja ha en design precis som www.whirre.blogg.se om det går att fixa!


Johanna Järvenpää

26 Mars 2014 kl. 14:56

Hejsan!

Jag skulle väldigt gärna vilja ha hjälp med en ny design till min blogg då bebisen kommit för länge sen :D


Emma Bergkvist

27 Mars 2014 kl. 10:06

Hej jag vill beställa en egen design utav er!
/Emma


Hannah

27 Mars 2014 kl. 20:31

Jag är intresserad av en blogg desagin, fast jag har min blogg på vimedbarn.


lie

29 Mars 2014 kl. 18:06

hej jag skulle gärna vilja ha hjälp att skapa en design har en blogg att jämföra med hur jag skulle vilja att min liknande.


Anna Nilsson

06 April 2014 kl. 20:57

Hej!
Önskar att få en design av er. Kontakta mig på min e-mail: [email protected]
Tack!


Anna Nilsson

06 April 2014 kl. 20:58

Hej!
Önskar att beställa en bloggdesign av er!
Kontakta mig på min Mail: [email protected]
Tack!


Ronnjaaa

10 Maj 2014 kl. 18:15

Hej! jag skulle vilja beställa en bloggdesign av er!
Kram Ronja


Ronnjaaa

10 Maj 2014 kl. 18:16

Hej! jag skulle vilja beställa en bloggdesign av er!
Kram Ronja


Klara

05 Augusti 2014 kl. 23:58

Hej! Om det fortfarande är möjligt skulle jag gärna vilja beställa en design av er. Egentligen behöver jag mest hjälp att städa upp bland koder och mallar och liknande samt bara få den färdig. Vet hur jag vill ha det men kan bara inte göra det där allra sista som behövs... Om det fortfarande är så att ni är igång så maila mig gärna :)

Tack på förhand! :)


Klara

05 Augusti 2014 kl. 23:58

Hej! Om det fortfarande är möjligt skulle jag gärna vilja beställa en design av er. Egentligen behöver jag mest hjälp att städa upp bland koder och mallar och liknande samt bara få den färdig. Vet hur jag vill ha det men kan bara inte göra det där allra sista som behövs... Om det fortfarande är så att ni är igång så maila mig gärna :)

Tack på förhand! :)


Michaela

11 Augusti 2014 kl. 15:08

hej jag skulle vilja beställa en blogg design av er :) kontakta gärna mig på min mail


Jennie

31 Augusti 2014 kl. 16:22

Hejsan! Jag skulle vilja köpa en bloggdesign, skulle ni kunna kontakta mig!
/Jennie
[email protected]


Kristina

01 September 2014 kl. 14:07

Hej! Jag skulle vilja beställa en bloggdesign. Maila mig! Tack :)


Sofia

01 September 2014 kl. 19:09

Jag är intresserad av en bloggdesign. Om det fortfarande är möjligt så maila mig gärna.


Malin

08 September 2014 kl. 10:57

Hej, designar ni fortfarande bloggar? Mejla mig i så fall! Jag vill beställa en design av er.


Sarah

08 September 2014 kl. 19:36

Hej!
Jag är i startgropen till en helt ny blogg. Har aldrig bloggat innan. Har köpt en egen domän, men hittar inget bloggdesign som jag är nöjd med. Vill ha en enkel och tydlig. Vill ni kontakta mig!


Mattias hjörnhede

30 September 2014 kl. 07:58

Hej,
Jag skulle vilja ha en blogg.
Maila mig så kan jag berätta mer.
Tacksam för svar
Hälsningar Mattias


Ronia

15 Oktober 2014 kl. 12:02

Intresserad av bloggdesign. kontakta mig :)


Cecilia Andersson

20 November 2014 kl. 15:12

Hej!
Jag vill ha hjälp till en ny design till min blogg! Kommer nog inte va alltför avancerad tror jag :-)


Cecilia Andersson

05 December 2014 kl. 19:50

Hej, jag skulle vilja ha hjälp med en helt ny design. Tror inte den ska va alltför komplicerad att göra.
// MVH Cecilia


Kajsa

14 Mars 2015 kl. 18:22

Hej! Jag skulle vilja beställa design 8 med egen header och en presentation till och även "kontakt" rubrik under headern. Skulle även vilja att det var 3 symboler/genvägar till mina sociala medier under presentationen. Alltså facebook, instagram och twitter, ungefär som i design 15.

Om det går att göra så att det ser ut likadant om man kollar bloggen från mobilen som jag vill att det ska se ut på datorn så skulle det vara jättebra också!

Är jätte tacksam för hjälp och betalar såklart extra för mina egna önskemål!

[email protected]


Johanna Järvenpää

15 Juni 2015 kl. 18:18

Skulle vilja ha hjälp med en ny design då den gamla inte längre är aktuell.


Martin

22 Augusti 2015 kl. 09:35

Jag är intresserad av era designer ! Men jag vill
kolla in mer er sida innan jag bestämmer mig .


Thova

25 Januari 2016 kl. 12:51

Jag är intresserad av att få hjälp med min design. Jag har kämpat länge med att få till den men jag har aldrig riktigt blivit nöjd... så jag tänkte att jag kollar med er och se vad ni har att erbjuda
Tack på förhand


Erik Tjärnberg

01 Februari 2016 kl. 19:29

Hej!
Skulle vilja ha en blogg med tre flikar och dropmenyer till dem. En stilren och enkel design. Gärna svart och vit i färgtemat.
När man går in på ett särskilt inlägg så ska headern försvinna helt och hållet, känns bara i vägen.
Tack i förhand!
Mvh Erik


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign