Designhjälp för din blogg

Köp en färdig design

Kategori: Allmänt
Du kan förutom att beställa din helt egna design, köpa en färdig design från oss!
Nedan kan du se vilka färdiga designer det finns. Kostnaden är 40-60kr.
Din egna headerbild/profilbild/profiltext lägger vi in gratis om du vill det!

Om du vill ha någon av ovanstående designer, kontaktar du oss här på bloggen genom att skriva en kommentar att du vill köpa en färdig design. Skriv även med din e-post så vi kan kontakta er där.

Färdiga designer till försäljning:

Hittar du på denna sida -> blogghjalparn.blogg.se/designer/


Om du är intresserad, så kontakta oss!

Kommentarer
Mikaela

16 December 2013 kl. 16:49

Hej! jag vill ha hjälp med min design! Kontakta mig. :)


Frida och Carola

04 Januari 2014 kl. 12:44

Hej, det gick inte att kommentera på något annat inlägg... Om man köper en design av er, kan ni fixa allting man vill ha då? Tex, mouseover på ikoner osv? Maila oss!!


frida

05 Januari 2014 kl. 13:15

hej, jag tänkte fråga om du kunde förklara en sak till mig inne i bloggdesignen. du får gärna maila mig :)


Sara

08 Januari 2014 kl. 23:13

hejsan. skulle vilja köpa och få hjälp med bloggdesign 17 som jag såg på hemsidan.


Cissi

20 Januari 2014 kl. 15:44

Hej!
Jag har ett problem med min blogg, antalet inlägg som visas är bara 10, oavsett vad jag gör. Jag vill att alla inlägg för månaden ska visas på startsidan.

Jag ändrade:

{% for entry in entries[:25] %}

men det fungerar fortfarande inte. Förstår inte vad det kan vara.


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign