Designhjälp för din blogg

Köp en färdig design

Kategori:
Du kan förutom att beställa din helt egna design, köpa en färdig design från oss!

Kostnaden är mellan 40kr och 60kr.
Din egna headerbild/profilbild/profiltext lägger vi in gratis om du vill det!

Färdiga designer till försäljning hittar du på denna sida -> blogghjalparn.blogg.se/designer/

Om du vill ha någon av designerna, kontaktar du oss här på bloggen genom att skriva en kommentar att du vill köpa en färdig design. Skriv även med din e-post så vi kan kontakta er där.


Kommentarer
Thea Elofsson

03 April 2014 kl. 11:58

Hejsan! Jag skulle vilja köpa eran design nummer 8, om det är möjligt? Går det att ändra typsnitten på rubriker och gärna lägga till en egen header? Supertacksam för hjälp! :D


Sigrid

08 April 2014 kl. 17:33

Hej, jag skulle vilja köpa design 10 :). sen undrar jag om man själv får göra lite småändringar i menyn till exempel, men hör gärna av er.


Lorena

26 April 2014 kl. 22:58

Hej jag skulle vilja köpa design nummer 21.

Svar: Jag har mejlat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Lorena

26 April 2014 kl. 22:58

Hej jag skulle vilja köpa design nummer 21.


joline

05 Augusti 2014 kl. 21:31

Hej! Jag är intresserad av design 6 :)


Johanna

09 Augusti 2014 kl. 18:52

Hej, skulle gärna villa köpa design nr 21 men med egen header.


Ellen Fernlund

01 Januari 2015 kl. 12:01

Jag skulle vilja ha nr 20 + en profilbild med plats för presentation under bilden. :)
Vore jätte tacksam om du kunde hjälpa mig så jag kan länka till min instagram på bloggen också (gärna i vänster spalten,under arkivet) <3


Ellen Fernlund aka MrsShitFace

02 Januari 2015 kl. 12:30

Hejsan, jag skulle vilja köpa design nr 20.
Om du kan så skulle de vara jätte snällt om du kunde lägga in en profilbild + presentation i vänster spalten ovanför 'senaste inlägget'.
Lägger till en slant extra självklart för allt extra jobb. :) Nu är ja säkert skit jobbig med dig men skulle du även kunna fixa en länk till min instagram under 'arkiv'. säg ett pris så fixar vi de,är så sjukt tacksam om du kan fixa allt detta,är verkligen i behov av en ny design! :*


thien le

06 Januari 2015 kl. 12:47

Hejsan!

Jag skulle vilja köpa desgin 17!


Sara

07 Mars 2015 kl. 14:30

Hej!

Kan man kontakta dig via epost?


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign