Designhjälp för din blogg

Välkommen till blogghjälparn

Kategori: Allmänt
Här hittar du huvudsakligen design- och blogghjälp, men även tips om hur du får mer besökare till din hemsida och hur du kan tjäna pengar på internet! Använd menyn ovan för att hitta det du söker efter. Under designhjälp finns även tips på hur du får mer besökare med mera!

Har du svårt att hitta inlägg med det du behöver hjälp med? Här hittar du ett inlägg om hur du ska hitta rätt inlägg enklare.

Svårt att hitta vart i kodmallen och stilmallen du ska ändra? Klicka här!


JUST NU:

Nya designer är finns tillgängliga här!



Följ sidan med bloglovin för att inte missa något!



Kommentarer
Mikael

03 Mars 2012 kl. 18:52

Hej alla glada filurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa lite. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra någe bra http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag hihi


elin

05 Mars 2012 kl. 13:16

hej undrar bara om man kan göra så det står antal inlägg bredvid månaderna? Asså hur många inlägg det är i december t ex

sett på vissa bloggar att det står "december (14)" t ex

eller kan man inte greja det på blogg.se?


Linda

08 Mars 2012 kl. 21:44

Hej! Jättebra sida, dock har jag typ förstört min blogg just nu eftersom att jag har testat lite grejer som ni har skrivit...


ANGELICA.BLOGG.SE ♥

17 Mars 2012 kl. 21:52

Snälla, kan du rösta på mitt bidrag och hjälpa mig att vinna. Du får en länk som tack: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=17591


Emelie

29 Mars 2012 kl. 23:25

Hejsan!

Har en fråga! undrar hur man får andra att kunna se samma stil på texten? på min dator blir det den stilen jag skriver i stilmallen (Segoe Print), men från andra datorer är det fortfarande arial ..

HJÄLP?


A N G E L I J N A

30 Mars 2012 kl. 23:18

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!


Johan

31 Mars 2012 kl. 09:15

Hej, vill du ha mer besökare? Besök http://merbesokare.com


Sara

01 April 2012 kl. 17:24

Hej! jag skulle verkligen behöva hjälp, min meny är där nere på bloggen? hur fixar jag upp den?!? tacksam för svar!


Lina Holgersson

11 Juni 2012 kl. 17:53

Hej!

Jag är med som kandidat i Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :) <3

Om du bestämmer dej för att rösta skulle det vara kul om du skrev det på min blogg så jag ser att det var du :)



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson


Kerstin

15 Juni 2012 kl. 16:51

Varför är alla kommentarerna svarta på denna sida, går inte att läsa?

Jag kan inte byta min profilbild, gör som man skall men ingenting händer!?


Sofia

15 Juni 2012 kl. 20:16

Kag har ett stort problem jag har en iPhone och måste därför använda appen för att kunna använda bilder men nu kommer jag inte in på appen när jag ska logga in jag har testat att byta lösenord men det funkar inte tacksam för hjälp svar


Emelie

16 Juni 2012 kl. 19:14

Kolla in min blogg. Om du är intresserad kan det leda till en länkning :D



http://emeliemb.blogg.se/2012/june/satt-fart.html#comment


emma

23 Juni 2012 kl. 16:10

ohhhh jag behöver verkligen hjälp min meny har hamnat längst nere och jag vill inte ha den där HJÄÄLP!


Sara

25 Juni 2012 kl. 13:09

Hej!
Kan du göra en guide hur man ändrar typsnitt på underrubrikerna i menyn? Eller så kan du bara lämna en kommentar på min blogg hur man gör! Skulle vara toppen! :D

Svar: Menar du länkarna? Kolla isf: http://blogghjalparn.blogg.se/2011/february/andra-lankarna-i-meny.html
blogghjalparn.blogg.se


Corall

27 Juni 2012 kl. 00:48

Har nyss skaffat blogg. Vad tycks? Komentera den gärna.


Har su tips hur man kan få fler besökare ?
tacksam för svar. kram!


Emelie Löhf

30 Juni 2012 kl. 23:12

Hej!
Jag driver en blogg på engelska, och då folk har kommenterat och jag ska svara så kommer det upp "svar: "mitt svar..". (kan ju svara på kommentarer på nya blogg.se) Tror du att man skulle kunna ändra det, alltså själva "svar" grejen? Om du förstår vad jag menar...annars så är det bara att gå in på min blogg och kolla på något inlägg där jag har svarat på en kommentar.
Vore jättetacksam om du hjälpte mig med detta, känns lite fel att ha en blogg på engelska med svenska grejer lite här och där haha.

tack annars för allt annat fix och trix med bloggdesignen :)


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign