Designhjälp för din blogg

Svårt att hitta inlägg med det du behöver hjälp med?

Kategori: Allmänt
Det är många som frågar om saker som jag redan har skrivit om här på sidan. Har ni verkligen letat lite? Jag tänkte i vilket fall försöka förklara hur ni ska hittar lite bättre..

Först - Vart är det du vill ändra? I menyn, på kommentarsidan, hedern, eller vill du bara lägga in någon rolighet vart som helst?

Sen - Klickar ni i menyn under fliken designhjälp där ni ska ändra något! Under inläggsidan finns allt som har med inläggsidan att göra! Alltså även kommentarslänken under inlägget respektive datumet och tiden. Likadant är det med headern, menyn osv.!

Kommentarer
Lovisa

24 Juli 2011 kl. 21:25

Hej! I menyn, så har jag lagt in bilder. Sen så delade jag upp Kategorierna, och sen helt plötsligt upptäckte jag att dom sista bilderna har hamnat i menyn och inte separat, som det första (med lavendelblommorna) gjorde. Och innan jag hade fixat kategorierna så var alla bilderna separata.

Vet du vad jag ska göra?

Tacksam för svar! :)


Clara

16 Oktober 2011 kl. 17:53

Det är så att jag vill få så att alla mina bilder i inläggen hamnar i mitten av sidan?!


lisa

14 November 2011 kl. 20:34

hej hej. kan du inte lägga in kod på hur man får in såhär när man bläddrar längst ner och vill kunna se fler inlägg, det står tidigare inlägg?


iman abenar

17 Februari 2012 kl. 15:24

jag behöver hjälp med grundern!


Melissa

09 Maj 2012 kl. 20:12

Hej ! Jag har gjort en bild där jag tackar folk för att dem kommenterar , och då vill jag att bilden ska finnas över kommentarsfältet ? Hur gör man ? Om du kan detta snälla

Maila eller skriv kommentar på min blogg ! :) om hur man gör

Steg för steg tack xD


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign