Designhjälp för din blogg

Köp en färdig design

Kategori: Allmänt
Nu kan du förutom beställa din helt egna design, även köpa en färdig design! Din egna headerbild/profilbild/profiltext lägger vi in gratis om du vill det!

Om du vill ha någon av ovanstående designer, kontaktar du oss här på bloggen genom att skriva en kommentar att du vill köpa en färdig design. Skriv även med din e-post så vi kan kontakat er där.

Färdiga designer för försäljning:

1.
Klicka här för att se hela designen!


2.
 

Klicka här för att se hela designen!


3.
 
Klicka här för att se hela designen!



4.
 Klicka här för att se hela designen!


5. 
Klicka här för att se hela designen!


6.
 Klicka här för att se hela designen!
 


























 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






7. 
Klicka här för att se hela designen!


8.
Klicka här för att se hela designen!

9.
Klicka här för att se hela designen!


10.
Klicka här för att se hela designen!

11.
 
Klicka här för att se hela designen!

12.
 
Klicka här för att se hela designen!

14.
Klicka här för att se hela designen!


15.
Klicka här för att se hela designen!


17.

Klicka här för att se hela designen!

18.
Klicka här för att se hela designen!
 
 

Kommentarer
nicole

04 November 2011 kl. 18:03

tjaa, du har hjälpt mig skit mke med mig blogg, så taaack :D men undrar bara en sak, asså har googlat men hittar inget osv, snälla svara, hur gör man så att det blir mellanrum mellan alla inlägg? alltså att alla inlägg sitter i sin egna lilla bubbla, som t.ex den här tjejen har : Pimpiinas.blogg.se



uppskattar svar! <3


kajsa

05 November 2011 kl. 01:01

om man går in på er hemsida så kommer bokstäverna längst upp på fliken var för sej. Kan ni inte visa hur man gör det? :)


koshimoshi

06 November 2011 kl. 13:32

Sv: det fixade sig nu :) Tack för en bra blogg!


madde

10 November 2011 kl. 15:52

vet du hur man ändrar namnet bredvid browser ikonen? Eller som du har, att detn bokstaverar och så från början? :)


Fotograf Sofia Wählby

13 November 2011 kl. 02:17

Fint!


Therese Storslett

19 November 2011 kl. 19:22

Hei. Jeg likte det andre designet ditt veldig godt.

Jeg kunne godt ha tenkt meg å hadd det. Men hvordan kan du løse det siden jeg bor i norge....

[email protected]


Zenita

23 November 2011 kl. 23:03

Hej, jag vill köpa design två :) kontakta gärna mig på mejlen!

[email protected]

:)


Zenita

24 November 2011 kl. 23:06

Hej, fick mejl ang bloggdesign igår men min mail strula och mejlet försvann.skulle du möjligtvis inte kunna mejla mig igen? :)

[email protected]


Elin

28 December 2011 kl. 10:20

Hej!



Istället för att göra en helt ny design skulle du vilja hjälpa mig med den jag har nu? :)

Vill bara byta bilder i headern skriva min egna citat och byta ut plus pilen till en riktigt pil! :)


Anonym

30 Januari 2012 kl. 19:46

Hur lägger man in färdiga designer?


Clara ♥

30 April 2012 kl. 11:31

Kan du mejla mej? Jag vill köpa en av designerna :) Fina :)



[email protected]


lis

21 Januari 2013 kl. 15:02

Jag vill ha design 8.
Mejla mig gärna, mvh!


Sara

26 Augusti 2013 kl. 21:52

Hej, mejla mig. Vill köpa design 4! :))


Hanna

23 Oktober 2013 kl. 13:47

Skulle vilja köpa en design om det går. Mejla mig! :)

Svar: Har mailat!
blogghjalparn.blogg.se


Sara

29 Oktober 2013 kl. 10:04

Hej! Det går inte att kommentera på inlägget "beställ din egna design", men jag vill gärna beställa detta av er, en egen design alltså :) hör av er på mejl så kan vi prata mer :)

Svar: Har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Eve

10 December 2013 kl. 08:43

Hej!
Jag vill gärna beställa en egen design men av någon konstig anledning gick det inte att kommentera det inlägget...
kontakta mig så kan vi prata mer :)


Amanda

12 December 2013 kl. 19:12

Hej! Skulle gärna vilja beställa en design så maila gärna mig :)


Rabbits

15 December 2013 kl. 18:23

Hej! Jag skulle vilja beställa en egen design av dig :) hör gärna av dig


Anonym

16 December 2013 kl. 00:18

Hej, det gick inte att kommentera på inlägger "beställ din egen design". Jag skulle gärna vilja vilja beställa en utav dig:) Hör gärna av dig


isabella

18 Januari 2014 kl. 02:48

Hej!

Jag vill köpa nr 17 men vill gärna att kategori, arkiv och inläggen ska se ut som på nr 14. Alltså rakt ner.

Hur mycket skulle det kosta?

Svar: Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


emma.

19 Januari 2014 kl. 19:14

Hej!
Intresserad utav att köpa nummer 14.
Dock har jag lite funderingar maila mig om ni fortfarande håller på.

Svar: Jag har mailat dig!
blogghjalparn.blogg.se


Jossie

28 Januari 2014 kl. 22:56

Hej! Skulle behöva din hjälp, maila mig om du fortfarande håller på.


Jasmine

25 Februari 2014 kl. 23:08

Hej, skulle behöva hjälp med min design. Maila mig [email protected] :)!


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign