Designhjälp för din blogg

Tjäna pengar!

Kategori:
Nu har det kommit en sida där du kan hitta erbjudande på allt från strumpor till utlandsresor som gäller i just din stad. Sidan finns även på appstore och play butiken. Genom att bli medlem kan man ta del av de här erbjudanerna. I Norrköping får man t.ex. just nu en 15cm sub för endast 19kr!!! Finns verkligen massvis av pengar att tjäna på den här sidan. Klicka här för att komma till sidan.
 
 
En kort video om vad det egentligen är för någon sida:

Kommentarer
Elin

22 November 2012 kl. 15:41

Hej
kan jag får mail när nån har "Svarat" på min kommentar? asså den andra har tryckt på svara?
vill verkligen ha ett svar på detta tack :)


Elin

22 November 2012 kl. 15:43

Hej
kan jag får mail när nån har "Svarat" på min kommentar? asså den andra har tryckt på svara?
vill verkligen ha ett svar på detta tack :)


Mikael

07 December 2012 kl. 18:46

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign