Designhjälp för din blogg

Lägga in en länk i menyn.

Kategori: Meny
Vill du lägga in en länk i din meny? Kanke till Supergratis.se eller någon annan gratissida? Så här gör du..


1. Klicka dig in på fliken "Design" och sedan vidare till "Kodmallar".

2. Lägg till följande någonstan under <div id="side"> <div class="nav"> för att få länken i menyn:

<li><a href="WEBB ADRESSEN">LÄNKENS NAMN</a></li>


3. Klista sedan in webb adressen och skriv in länkens namn där jag makerat!

4. "Spara kodmall"!

Kommentarer
Amanda

21 Oktober 2011 kl. 18:21

för mig står det "hemsidan finns inte" när jag klickar på länken


amandas

26 Oktober 2011 kl. 20:29

samma här, det står ¨hemsidan finns inte¨

hur gör man då?


sara

18 Mars 2012 kl. 18:58

hejdu! jag behöver lite hjälp.. jag vill kunna tex sätta in en länk under kategorier, så vill jag ha : outfits, och så om man klicka på den så ska man kunna komma till mina outfits i bloggen, hur gör man det?

tacksam för svar! :)

KRAMAR SARA


Amanda

02 September 2012 kl. 09:57

Hejsan och tack för tipset! Vet du hur man ändrar färg på dessa länkar? Tacksam för svar


Sofiaaa <3

24 November 2012 kl. 17:57

Funkar jätte bra! :D


Anonym

06 December 2013 kl. 22:07

hej.kan du hjälpa mig med en sak?
jag försöker ta bort dom två sista länkarna i min blogg till vänster i menyn. längst ner. men hittar inte dom någonstans i stilmallen. jätteskumt!


Kommentera här:













Hos blogghjalparn.blogg.se finner du textguider om HTML & CSS. Guiderna riktar sig till bloggare som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Man kan själv läsa sig till hur man ska göra eller så kan man beställa sin egna design alternativt köpa en redan färdig design.

Copyright © 2017 Blogghjälparn

BLOGGHJÄLPARN


Senaste inläggen

Portaler & Listor
Webbdesign